Cumartesi, Ağustos 18

Galaxy S I9000 İçin Android 4.1Jelly Bean Rom Yükleme [Hızlı ve Stabil]

Ön Hazırlık:
1. Galaxy S Windows Driverleri bilgisayar yüklü olmalı.
2.Telefonunuzun Usb Debugging/Hata Ayıklama Modu açık olmalı.
3.Telefon bataryası %80 ve üzeri dolu olmalı.
4.Kişisel verilerinizi yedeklemelisiniz


Aklınızda Bulunsun:

  • Bu rehbere, Galaxy S I9000 Telefonlara Android 4.1 custom ROM yükleme rehberidir. Başka cihazlar için denemeyiniz.
  • Telefonunuz Rootlu Olmalı
  • Unutmayın. Bu yükleme, telefonunuzdaki tüm bilgileri silecektir.
  • Yüklemeden önce Recovery'den Dalvik Cache yapmayı unutmayın.
  • Bu bir özel romdur. Yüklemeden sonra telefonunuzu gayet doğal olarak kies görmeyecektir.
  • ClockworkMod recovery önceden yüklü olmalıdır



Nasıl Yükleyeceksiniz:

Adım 1 - Android 4.1 Jelly Bean bilgisayarınıza indiriniz.
Adım 2 - USB kablo kullanarak, telefonu bilgisayara bağlayın.
Adım 3 - Rom.zip dosyasını kopyalayıp, Sd kartın kök dizinine atınız.
Adım 4 - Telefonu kapatın. Usb kablosunu çıkarın.
Adım 5 - Telefon açılırken, Sesaçma+Home+Power tuşlarına birlikte basarak Recovery Mod'a girin.
Adım 6 - ClockworkMod recovery modda öncelikle tüm wipeleri yaparak temizlik yapın. Sonra “flash zip from SD card” seçeneğini seçip, power tuşuyla onaylayın.
Adım 7 - Power tuşuyla “choose zip from sdcard” seçeneğini seçin
Adım 8 -ses tuşlarını kullanarak ROM zip dosyasını seçin.Yüklemeyi onaylayın. Yükleme tamamlanınca telefon yeniden başlatılacaktır.
Adım 9. Yenide başlamazsa, Geri tuşuna basıp, recovery menüden "reboot system now" seçeneğini seçip, telefonu yeniden başlatın. Sonra yükleme tamamlanıp, telefon yeniden başlayacaktır. su süreç yaklaşık 5 dakika kadar sürebilir.


Dikkat
Bu rom, developerler tarafından geliştirilmiş custom bir romdur. Yükleme konusunda sorumluluk size aittir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder