Cuma, Kasım 22

Galaxy Note 3(N9000Q) ROOT Yapma İşlemi

N9000Q MODELİNİ ROOT YAPMA İŞLEMİ KNOX SAYACINI ARTTIRMAZ, GARANTİYİ DEVRE DIŞI BIRAKMAZ.

ROOT DE LA VEGA FOR GALAXY NOTE 3 N9000Q


Gerekli Dosyalar: 


Odin v3.09
http://www.mediafire.com/download/mhb4c8izjh7hfec/Odin_v3.09.zip

Samsung USB Drivers:
http://www21.zippyshare.com/v/58362462/file.html

ÖNEMLİ:
bu rootlama işlemi wipe işlemi de uygular. Yani data klasörü ve dahili hafıza kartınız tamamen silinir. Harici kartınızı da işlemlerden önce çıkartınız.

ADIM ADIM ROOT YAPMA İŞLEMİ


ADIM 1:
Samsung USB Drivers'ı kurun (Kies varsa gerek yok fakat bu durumda da Odin çalışırken Kies'in TAMAMEN KAPALI oldugundan emin olun)
Odin v3.09 programını da yükleyin.

ADIM 2:
Harici hafıza kartınızı çıkartın.
Telefonunuzu Download moduna alın. Bunun için:
Pili çıkartın. USB kablo takılıysa sökün. Pili tekrar takın. Cihazı açmak için Ses Kısma + Home + Power tuşlarına beraber basılı tutarak bekleyin.

ADIM 3:
Yukarıda indirdiğiniz dosyayı 7zip arşivinden çıkartın. Yani indirdiğiniz dosyanın içinde .tar uzantılı dosya var onu arşivden çıkartın. Onu yükleyeceğiz.

ADIM 4:
Telefonu PC'ye bağlayın. Odin v3.09 programını çalıştırın ve AP yazan yere tıklayın yukarıda indirdiğiniz .tar uzantılı dosyayı seçin. Odin'de başka hiç bir ayara dokunmadan dosyayı flashlayın.

ADIM 5:
Flashlama işleminden sonra cihazın tamamen yeniden başlayarak açılmasını bekleyin.

ADIM 6:
Root_de_la_Vega.zip dosyası içindeki aşağıdaki iki dosyayı çıkartın ve telefondaki dahili hafızanın ana dizinine kopyalayın.
root_de_la_vega.sh
root_files (bu bir klasördür)
bu iki dosyayı ana dizine yani "sdcard" dizinine kopyalayın

ADIM 7:
CİHAZI YENİDEN BAŞLATIN (DİKKAT ÇOK ÖNEMLİ)

ADIM 8:
Az önce dahili hafızanın ana dizinine yani "sdcard" kısmına kopyaladığımız aşağıdaki iki dosyayı SİLİN.
root_de_la_vega.sh
root_files (bu bir klasördür)

ADIM 9:
Dosyaları sildikten sonra cihazı tekrar YENİDEN BAŞLATIN (DİKKAT ÇOK ÖNEMLİ.)
ADIM 10:
Harici hafıza kartını da artık takabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder